Regulamin domki
Prosimy o zapoznanie się z kilkoma zasadami panującymi w naszym obiekcie, pozwoli to bowiem obu stronom uniknąć nieprzyjemnych sytuacji, a nam skoncentrować się na zapewnieniu Państwu komfortowego i miłego wypoczynku.
- Wręczenie kluczy do domku osobie rezerwującej nastąpi po pobraniu kaucji w wysokości 300 złotych, zameldowaniu oraz uregulowaniu ewentualnych dopłat (gotówką).
- Kaucja zostanie zwrócona w dniu wyjazdu, po dokonaniu kontroli domku przez właścicieli. Prosimy o zgłoszenie dzień wcześniej planowanej godziny wyjazdu. Przy wyjeździe należy usunąć odpadki oraz zmyć naczynia etc.
- Za niezapoznanie się z Regulaminem Wynajmu Domków pełną odpowiedzialność ponosi osoba rezerwująca domek.
- Ostrzegamy, że palenie papierosów w domku oraz przebywanie zwierząt jest podstawa do zatrzymania całej kaucji.
- Wpłacony zadatek jest gwarantem realizacji usługi i w przypadku anulacji rezerwacji przez klienta nie podlega zwrotowi.
- W przypadku, kiedy klient nie przyjedzie do obiektu do północy pierwszego dnia pobytu, a nie zgłosił swojego późniejszego przyjazdu rezerwacja zostanie automatycznie anulowana wraz z zadatkiem.
- Z tytułu późniejszego przybycia lub wcześniejszego wyjazdu nie będą udzielane żadne zniżki / zwroty.
- Doba hotelowa zaczyna się o godz. 15.00 w dniu przyjazdu, kończy o godz. 10.30 w dniu wyjazdu.
- Użytkownicy grilla zobowiązani są do pozostawienia czystości po zakończonym grillowaniu. Węgiel we własnym zakresie.
- Dzieci do lat 10 mogą przebywać na placu zabaw tylko pod opieką dorosłych.
Regulamin wynajmu domków.
Do korzystania z obiektów uprawnione są wyłącznie osoby zameldowane w domkach Zakwaterowanie i wykwaterowanie następuje w obecności wynajmującego domki.
- W domkach i jego bezpośrednim otoczeniu obowiązuje całkowity zakaz palenia tytoniu.
- Zakaz używania w domku otwartego ognia (m.in. świeczek, lamp naftowych, gazowych, własnych kuchenek elektrycznych i gazowych).
- W wyposażeniu domków znajduje się bielizna pościelowa i ręczniki, w takiej ilości, na jaką opiewa rezerwacja. Z uwagi na zachowanie odpowiednich warunków higienicznych, obowiązuje zakaz używania niepowleczonej pościeli, oraz wynoszenia ręczników poza kompleks i wykorzystania ich w innych celach niż są do tego przeznaczone (np. czyszczenie butów). Rezygnacja z używania pościeli i ręczników nie stanowi podstawy do zniżek.
- Zakazane jest również przenoszenie wyposażenia oraz mebli.
- Śmieci i inne odpady należy składować w pojemniku znajdującym się za bramą wjazdową..
- Cisza nocna obowiązuje w godzinach 22.00-6.00